Schoonmaken is mensenwerk. Om kwaliteit en veiligheid rond het schoonmaakwerk te garanderen investeert Romaro voortdurend in de beste middelen, processen en opleidingen. Wij beseffen als geen ander dat het uiteindelijk onze mensen zijn die het doen, het waarmaken.

“De menselijke factor staat in al onze bedrijfsprocessen centraal.”

Iedere medewerker krijgt de gelegenheid om kennis en vaardigheden op peil te houden via scholing en training. Ons omvangrijke netwerk zetten we in voor fondsenwerving en jaarlijks organiseren wij sponsorbijeenkomsten voor maatschappelijke doelen, zoals Unicef, Plan, Sophia, Villa Joep en Opkikker. Ook het doneren aan diverse organisaties, waaronder Unicef en KNGF, vinden wij de normaalste zaak.

Romaro promoot sporten en gelooft in ‘een gezond lijf in een gezond lichaam’. Daarom sponsoren we op allerlei manieren, naast professionele clubs als Excelsior, Feyenoord en Leonidas, ook vele lokale amateurverenigingen binnen Rijnmond. Van voetbal tot golf, van hockey tot wielrennen.

Rogier van Romaro schoonmaakbedrijf

‘Als ik door de natuur wandel, voel ik mij daar heel gelukkig’.

“Dat zit in de kleine dingen en kost niks. Als mensen de industrie steeds verder in de natuur brengen, moet je iets willen terugdoen.”   Lees verder ->

(Directeur Rogier Mazurel)

Om onze maatschappelijke bijdrage, ook voor de lange termijn, te garanderen, is een gezonde winstgevendheid belangrijk. Met de manier waarop wij als Romaro maatschappelijk verantwoord ondernemen invulling geven, bewijzen wij dat People, Planet en Profit prima samen gaan. Met deze filosofie nemen we binnen de schoonmaakbranche een unieke positie in.

Schoonmaak-mvo-people-planet-profit-romaro

De organisatie van Romaro

Nieuws